Bitácora de Héctor Acebo, poeta, periodista cultural y doctor en Periodismo

Bitácora de Héctor Acebo, poeta, periodista cultural y doctor en Periodismo.
-Correo: acebobello@gmail.com
-Instagram: @hectoracebo
-Twitter: @HectorAcebo

jueves, 15 de noviembre de 2012

Unha nena maga

O meu Santiso nativo, á tardiña

Eu era un rapaz nostálxico; ti, unha nena maga. Eu non sabía se o pixama modelaba as túas coxas ou se as túas coxas modelaban o pixama. Eu falaba galego; ti, catalán. E cando dicías “la meva terra”, xúroche que me derretía… Nena maga!

(Yo era un muchacho nostálgico; tú, una niña maga. Yo no sabía si el pijama modelaba tus muslos o si tus muslos modelaban el pijama. Yo hablaba gallego; tú, catalán. Y cuando decías “la meva terra” [“mi tierra”], te juro que me derretía… ¡Niña maga!)

No hay comentarios: